Witamy Sweet-message. Zapraszamy do zapoznania się z naszą oferta i zakupów.
Praca wypełnia większość naszego czasu i jest nieodłącznym elementem życia. Każdy kierownik, dyrektor czy właściciel firmy wie, jak ważne są relacje personalne i ile od nich zależy. Równie często nawiązujemy współpracę z innymi firmami, wykonujemy dla nich różne usługi, zlecenia. Należy pamiętać, że większość tych działań wynika z interpersonalnych relacji, warto takie osoby doceniać w szczególny osobisty sposób.
Prezent dla naszego klienta czy wspólnika to świetny pomysł na motywacje, podziękowanie, ale również dla podtrzymania dobrych kontaktów. Wybór upominku może być trudny. Z jednej strony nie możemy sobie pozwolić na zbytnie spoufalanie się, z drugiej strony chcemy docenić drugą osobę. Zamiast zastanawiać się, na co wydać pieniądze i jak obdarować naszego wspólnika czy pracownika, warto postawić na wyjątkową dedykację. Słodkie upominki firmowe stały się ostatnio bardzo popularną formą obdarowywania innych osób. Szczególnie wyjątkowe są praliny, na których możemy umieścić dowolny tekst. To oryginalny pomysł na prezent, który nie będzie zbyt nachalny, a na pewno ucieszy nie tylko oko, ale także podniebienie. Słodkie upominki z logo będą idealnym prezentem dla naszych klientów. Szczególnie ten pomysł sprawdzi się, jeśli chcemy wysłać praliny pocztą. Po otwarciu opakowania nasz klient od razu będzie wiedział, że to prezent od nas. Pamiętaj też, że możesz utworzyć dowolny napis na pralinach. Może być to chociażby „dziękuję za współpracę” czy też „powodzenia przy nowym projekcie”. Jedyne co Cię ogranicza to Twoja wyobraźnia i ilość znaków. Musisz zmieścić się w maksymalnie 5 linijkach, a każda z nich to 10 znaków do zagospodarowania.
Pamiętaj, że uprzejmość to podstawa jeśli chodzi o kontakty w firmie. Takie drobne upominki sprawiają, że każdy kto go otrzyma, na pewno poczuje się wyjątkowo. Pokaż, że szanujesz swojego kontrahenta i podaruj mu idealnie dobrane praliny wraz z osobistą dedykacją. Dzięki takim z pozoru drobnym upominkom, oprócz dobrych relacji budujesz także pozytywny wizerunek swojej firmy.